Kızlar bacağım ile kaşığımın birleştiği yerde büyük bir sivilce gibi bir şey çıktı anlayamıyorum ne olduğunu kıl dönmesi mi sivilce mi ne bilmiyorum ama birkaç hafta önce de çıkmıştı sıkarak iltihabını almıştım göremiyorum da karnımdan o kısmı bugün doktora yazdım pazartesi gel dedi ama çok ağrıyor yürümemi uyumamı engelliyor ne yapabilirim bir tavsiyesi olan var mı 😔