Duygu_23456 1humeyrakomurcu 🤣Bende evin altını üstüne getiriyom yorulayım belki doğar diye yok kız montalandı mi noldu çocuk ne zmn dogacaklar 😩
Duygu_23456 Umaz 🤣Bizim cocuklar ev pasaklı iken doğmayı bekliyorlar biliyorum ben kesin öyle olacak .
Sebiyelda Ben de tam tersi gelmesin diye iş yaparken korkuyorum .d 38 tam gireyim rahat edicem 37+5 teyim
ggulcinaliyevaa Şu an 37+6 hamileyim ve 5 dkda bir sancılarım var😅Sancı çekiyorum. Doktorum 22 Mayısa gün vermişti, o da kızım artık gelmek istiyor. Sabah hastaneye gideceğim
ggulcinaliyevaa Umaz 22 Mayısa sezeryan günüm vardı, sabaha kadar dayanırım diyorum. Şuan 37+6 Ama yok, belki de birazdan giderim hastaneye
Damladeniz1 ggulcinaliyevaa yavrum evde doğurursun ne bekliyorsun ne sabahı :D banada dua et 38 haftyım sancı yokluyor