Bebeği doğduktan sonra yoğun bakıma alınan var mı bebeğim anne sütü ememediği için kan değerleri düştü o yüzden yoğun bakıma alındı bu durumu yaşayan anneler varsa lütfen bana söylesin bu korkulacak bir durum mu anne sütü sağıp yolluyorum her gün hastaneye