Adenbebek Merhaba az önce dr dan geldim kalp atımı duyulmadı ama görüldü bu durumu yasayan varmı acaba?
BuseBasderici Adenbebek canım daha çok erken kalp atışı için. 6+2 de duymuştum ben ki 9.haftaya kadar duyamayan var için rahat olsun yani😊
songul123 Adenbebek benim doktorum 8. hafta çağırdı kalp atışı için çok erken daha 5. haftada keseyi göremeyenler bile var 🤗