whitechocalete kızlar regl günüm bugün çok silik bir çizgi çıktı erken gebelik testi yaptım onda da bu şekilde çıktı. Yani beta değerim düşük mü henüz
myangelson whitechocalete çok yeni bir hamilelik var canım büyük ihtimalle yeni olduğu için düşük hayırlı olsun sağlıklı gebelik olur inşallah 🤲🏻
Duyguss24 whitechocalete hayırlı olsun kardeşim sağlıklı hayırlı evlat olsun insallah Rabbım sağ salim kucağına almayida nasip etsin sanada bizlerede🤲
Gizotto whitechocalete benim adet günümden bir gün sonra aynı böyle çıktı. ☺️ Hayırlı olsun bence gebesiniz.
whitechocalete Gizotto teşekkür ederim☺️ regl olacakmışım gibi kasıklarım da ağrıyor bir yandan endişeleniyorum
Gizotto whitechocalete o da olacak ben geçen gün gebe olduğumu unutup ay adet olacağım galiba dedim 😀 zaten regl krampları ve gebelik krampları çok benziyor birbirine
Cnsbzkrt whitechocalete ben de de böyleydi ve ben baya erken test yaptım regl olmadan beta değerin 50 üstü çıkarsa zaten gebesin gidip acilde bile verebilirsin hayırlısı olur inşallah canım 💕
whitechocalete Cnsbzkrt sağol canım düşük bir değerse yükselmesini beklemek yorucu oluyor yaa 1 hafta bekleyeyim diyorum
Cnsbzkrt whitechocalete tabi nasıl istersen ama fikir olsun benim reglime 6 gün kala yaptım test sonra da kan verdim öyle çıktı
Tugraseda whitechocalete çok net gözüküyo var bu teste göre ama ben elime kan sonucumu alana kadar eşim dışında kimseye söylemedm. Kan testi verip garanti edin bence hayırlı olsun🌸
whitechocalete Tugraseda teşekkür ederim. Evet ben de eşim dışında kimseye söylemeyi düşünüyorum kese ve kalp atışına kadar☺️
Burcum whitechocalete benim de böyleydi regle 2 gün kala. Değeriniz düşük bile olsa 2 gün sonra artışa göre değerlendirebilirsiniz☺️ hayırlısı olsun şimdiden.
Kumru_6694 Bende adet günümde böyle öğrendim silik bir çizgiydi , kimseye söylemedim gittim kan verdim 2 gün geçmesini bekledim tabi, 140 civarı bir değer çıktı betam 🤲🏼 sizde en az 2 gün bekleyin ve kan verin var gibi görünüyor hayırlısı olsun 🎈
Hilal_blc @whitechocalete bebiş rahime yerleşim yaptığı icin adet sancısı gibi agrilar oluyor benimde öyleydi ha adet olucam diye beklerken pozitif çıktı 😄