AmineSH Kızlar bu ayın 30unda detaylıya girecem farabide acaba hiç orda yaptıran oldu mu nasıl yapıyolar biraz bilgendirir misiniz
TTtutku AmineSH ben sadece doğuma oraya gekdim refika selimoğluna aşırı memnun kaldım hastaneden otel gibiydi herkes çok ilgilitdi doktoruma aşık olfum resmen bi muayne ol konuş isteesen
AmineSH TTtutku doktorum refika hoca zaten de detaylı için radyolojiye gitmek gerekiyor ya onun için sordum
Nefised TTtutku merhaba siz sadece doğum için mi gittiniz? Bende şuan 32 haftalıgım ve bu haftadan itibaren özele gitmeye karar verdim. İsteğe bağlı sezaryen yapıyor mu acaba ?
AmineSH Esma_Nur0 çok ilgili çok iyi bi doktor asla pişman olmazsınız yanındaki sekreteri de öyle aldıkları parayı sonuna kadar hakediyolar
TTtutku Nefised Evet yapılıyor ve iyili sezeryan olmuşum refika hanımda 3 aylık olduk dikişlerim izleri bile çok hafifledi refika hanıma giderseniz benden gittiğnizi söyleyin