Besstee Kızlar 24 haftalık hamileyim ama 2 gündür aşırı yani aşırı derecede bi akıntım var şeffaf beyaz sulu bi akıntı normal mi iç çamaşırım hep ıslak 22+4 te kontrolüm vardı herşey normaldi
Nermin_n Besstee bence akıntı olması normal bendede oluyo ama öylede çok değil. Doktorunuza söyleyin bence
aysel1993 Besstee benim ilk hamilelikde oyledi bebek tekmelidkce icerdeki pislikleri diwari atar korulu degill
Mavinin_kadini Besstee gebelikte normal bunlar. Bende de var. Doktor herşeyi takma kafana diyor. Mesela şuan bebeğim çok hareketli rahime vuruyor sanırım canım yanıyor. Bide dikişim var doktora mı gitsem diye ona takıldım. Böyle geçmez gebelik😅
Cnncn Besstee Akıntı hamilelikte çok olur çoğu gebelikte hatta hemen hemen hepsinde olur son aylara yaklastikça daha çok artar. Akintı altina kacirma hamilelik boyunca olur fazla olmasindan korkmayin. Eger idrarınızı yaparken yanma oluyorsa o zaman idrar yollarinizda enfeksiyon vardir onu doktorunuza soyleyin idrar tahlili ister onun dışında sorun yok. Birde çok akintiniz varsa ic camasirinizin islakligindan dolayı mantar oluşabilir kuru tutmaya calisin
Besstee Mavinin_kadini 2. Hamileliğim benimde tecrübeli olacağıma daha saf saf yapıyorum kendimi takıntılı biriyim normal hayatımda da zaten 😅
Moruk07 Bende 24teyim ama beyaz kremsi oluyo hep sarı gibi bazen ama sulu değil siz yinede görüşün doktor ile eğer doktordan sonra olmaya başladıysa tekrar görüşmenizde fayda var
Erbasc Besstee 25 haftalıkken bende de olmuştu mantar dedi doktorum sulu bi akıntı koku yanma kaşıntı yoktu ilaç verdi kullandım şuan da yok
Rabia_91 Valla akıntı bende de çok oluyor, her tuvalete gittiğimde iç çamaşırım ıslak. Pazartesi bebişimi görmeye gidicem, soracam doktora.ama hep böyleydi zaten en başından beri. Her gittiğim doktor normal diyor