Melikee19 Kızlar bem 26 haftalık hamileyim. Şeker yüklemesi yaptırdım ve açlık şekeri tam sınırda çıktı ve beni diyetisyene yönlendirdi doktorum. Sorum şu ki aynı durumda olan var mı aranızda nasıl besleniyorsunuz, zorlanıyor musunuz?
Neslhan7 Benim tokluk 175 çıkmıştı.Bu sebeple parmaktan her gün açlık tokluk ölçümü yaptm.Mesela domates,karnabahar,limon,ekmeğin fazlası gibi gıdalar yüksek çıkarıyordu.Yürüyüş ve bol su ile destekledim şuan iyi şükürler olsun🙏
Melikee19 Neslhan7 benim yüksek olmadığını ama sınırda olduğu söyledi yediklerine dikkat et dedi günlük 2.5 litre su ve yürüyüş yapmam gerektiğini söyledi uymaya çalışıyorum ama iştahım açıldığı için biraz zor oluyor canım çok tatlı çekiyor