azehk1234 kuzum ben şuan 18 haftalık hamileyim ve aşırı şiddetli enfeksiyon atlattım daha yeni. 10 gün arayla verdiler. Urocare verilmişti bana ama içerikleri üromisin ile aynı. Çok enfeksiyon derdi olan biri olduğum için senin gibi 6 haftalıkken de yaşadım o zamanki doktor da üromisin verdi. Zararı yok. Hamilelerin kullanabileceği bi ilaç. Aklın kalmasın. Rabbim izin verdiği müddetçe bebeğini sağlıkla kucağına alırsın. Hepimiz alırız inşallah..