denizozulkerr Merhaba kızlar 34+3 haftalığım açılmaya alttan muayene ile ne zaman bakılıyor ve doktor mu ebe mi bakıyor?Özel hastanede olacak ama henüz ebe ile tanışmadım
Mustafayigitvebeytugannesi denizozulkerr doktor bakıyor canım acilman ve sancin varsa yatışın yapılıyor ondan sonra ebe surekli odaya geliyor acilmani kontrol etmek için ve doğuma hazir hale gelinceye kdar acilmana sürekli ebe bakıyor iyice açılınca doğum odasına gidiyosun bebek geldiği an o sıra doktor geliyor ve doğurtuyor
Lineva Sancılar başlayıp ilk hastaneye gittiğinde doktor muayene ediyor odaya alınınca düzenli olarak ebe bakmaya geliyor gerekli açıklıkta doktor gelip doğumu başlatmıştı bende devlet hastanesiydi
Mustafayigitvebeytugannesi Lineva Benimde devletteydi doğumda flan doktor yoktu stajer yaptı sanırım doğumumu. Çünkü beni doğurtan genç bir bayan orda çalışan olarak tanımıyorum 🤷♀️
Lineva Mustafayigitvebeytugannesi ben çam sakurada doğurmuştum doğum başladı dedikten sonra oda birden dolup taştı iki doktor 3-4 stajyer bir ebe ve 3 tanede bebek hemşiresi Allaahhhım demiştim noluyo 🤣
Mustafayigitvebeytugannesi Lineva maşallah o ne öyle şanslı bebek 🤣 bende de işte 1 tane doktor mu stajer mi bilmiyorum 3 tane flan ebe bir tane de hemşire 2 tane de temizlikçi 😅😅