defneberivan Arkadaslar dünden beri belim feci ağrıyor sağ tarafım belin bitimi oluyor ya ora sağ kasigim ve ayağım çok ağrıyor düşünün dün ağrıdan ateşim çıktı sizce neden ağrıyordur veya benim gibi olan varmı banyoda etim halen ağrıyor
Hilalsalik defneberivan büyüyen rahim ve plasenta siyatik sinirlerinize baskı yapıyo olablir fazla da ayakta kaldıysanız eğer. Ama ateş de eklendiği için hastaneye gitseniz iyi olur
Tgbylmz Bende çok sık bel ağrısı çekiyorum 39. Haftama giricem , baskıdan ötürü diye düşünyorum ama ateşin bununla bağlantısı olduğunu düşünmüyorum 😕