Gis Canım 10 gün babalık iznine ayrılıyor memlekete gideceğiz eşim de diyor Ki normal Doğumu beklersek gelmez diyor yani ne zaman olacağı belli olmaz benim de izinim biter tek kalırsın diyor onun in sezeryan ol diyor benim de bebeğim düz geliyor normal Doğuma müsaitim sezeryan olmak istemiyroum demek istediğim şu sancım ve suyum gelmeden hastaneye gitsem ben şu gün Doğum yapmak istiyorum normal Doğum desem benim de mi suyumu patlatıp suni sancı verilip normal Doğum yaparlar demek istedim canım