Benimde gebeliğim hep stresli ve ağlamaklı geçti. Bebeğim çok ağlayan bi bebek değildi ama stresten dolayı son haftalarda kordonda düğümlenme oldu bebeğim karnımda kilo vermeye başladı. Lohusa depresyonum uzun sürü hemen hemen 1,5 yıl her dakika herşeye ağlamaya devam ettim. Sütüm hep azdı ve meme reddi yaşadık. En belirgin olan durumda ne zaman ağlayarak emzirsem bebeğim ateşleniyordu. Bu yüzden kimseyi takmadan umursamadan mümkünse size zarar verdiğini düşündüğünüz herkesle muhattaplığı keserek huzurlu bi hamilelik geçirmeye çalışın. Sağlıkla kucaklayın yavrunuzu inşallah