Kubrakarahan Kızlar ben süt tüketmiyorum ama cokk uzun zamandır şimdi hamileyim süt ürünlerine ihtiyacım var kefiri denemek istiyorum süt gibi mi tadı kokusu falan merak ediyorum?
Ftmanur123 Kubrakarahan kefir bebege yararlı kilo alımına katkısı var meyvelilerini de icebilirsinz diye biliyorum deneyin derim
Tubacngl Kubrakarahan Meyveli kefir meyveli yoğurt gibi sadesi daha iyi içine meyve doğrayıp içebilirsin marka olarak ekeri tavsiye ederim eşim altınkılıç almıştı ekşimsi geldi bana
Bet1 Kubrakarahan kefirin tadı bence çok güzel ben sadesini tüketiyorum hamilelik diyetisyeni sadesini içmek faydalı dediği için. Ama gebelik öncesi genelde meyveli içiyordum. Tadı yoğurtun daha sıvı halı gibi ama tamda yoğurt değil gibi. Sadesini içip içine sen meyve ekleyip blender da cekebilirsin. Ya da direk meyveli de alabilirsin. Hemde bebeğe sütten daha çok kilo aldıran bir şey kefir
Koalammm Kubrakarahan ben ilk başlarda tiksinmistim kefirden bazı seyelere tiksinme hali vardı çünkü oda onlardan biriydi şimdi tiksinme olayım geçti ama içmeye korkuyorum 🤭
Kubrakarahan Tubacngl çok sağol kuşum bende öyle düşünüyorum bal koysam muz koysam çilek falan tatlandırlır diye düşünüyorum 🩷
Dilekmdky Kubrakarahan en saglıklısı sade kefir biraz sodalı ayran tadı var daha bir yoğun ve güzel içimin laktozsuz kefirni öneririm mavi ya da yeşil ambalajlı olanı her gün bir bardak kefir yanına da ceviz badem yediniz mi on numara :)
cherry_blossom Kubrakarahan ben içiyorum koyu ayran gibi hafi ekşilik var. Günde bir bardak içmeye çalışıyorum sade iç ama meyveli vs tatlandırıcı şeker hepsi onlardan içme. BİM’den küçük olandan al dene. Ben büyük olanları alıyorum genelde. Açtıktan sonra 5 gün içinde falan bitirsen iyi olur bozulmaya başlar sonrasında yavaştan
Btl_zngn Kubrakarahan sade olanini tuketiyorum genelde oglumda onu seviyor bana sey gibi geliyo tadi ev yogurdundan yapilan ayran gibi
Yyemus Kubrakarahan tadı ayrandan hallice😁 ama faydalı olan meyveli değil, sade kefir. Meyveliler katkı+şeker içeriyor. Sadesini alıp içine istediğiniz meyveyi katarak tüketebilirsiniz. Ben çilek, muz, bal birazda ceviz katıp blenderdan geçiriyorum baya güzel oluyo o zaman. Deneyin🙃
Minikannesi00 Kubrakarahan doğal kefir üretenlerle konuştum sütaş kaf kefir doğala en yakın olanıymış. Üzerindeki tarihe kadar içebiliyorsun. Diğer markalarda 3 gün içerisinde tüketin yazıyor. Mutlaka sütaş öneriyorum. Sadesi ekşimsi ayran gibi ,içilebilir yani. Meyvelisi meyveli yoğurtlar gibi ,bayılarak içersin 😂
Tusse18 Kubrakarahan meyvelileri çok tavsiye etmiyorlar sade altınkılıç içiyorum ben tadını en çok bunun beğeniyorum pınar vs sevemedim..sen istersen içine meyve atıp shake yapabilirsin
mombabe Ben çok severek içiyorum hafif böyle sodalı ayran gibi bazen ekşimtrak geldiği de oluyor ama çok lezzetli kesinlikle, bence marketlerden meyveli almayın meyveli isterseniz evde kendiniz meyve ekleyin, sadesini alın marketlerden
1anne2bebek__ Kubrakarahan altınkılıç markasının sade kefiri (koyu mavi kutu)diğer markalara göre bence daha güzel bir deneyebilirsiniz.
Gozde_52 Tadı baya eksims ve bana acı geliyor ben altinkilinçin yaban mersinli olanını tuketiyorum, sade olan evet çok daha iyi ama sadeli içtiğim an midem bulanıyor meyvelininde inşallah bebeğe faydası vardır 🙏🏽🥰
Tugraseda Kubrakarahan süt gibi değil ya sodalı ayran gibi ekşimsi hatta sanki birazda asitli gibi. Meyvelileri bi tık daha iyi tat olarak. Ama bana kalırsa sade alıp meyveyi siz kendiniz katın içine. Meyvelileri cok sağlıklı bulmuyorum tatlandırıcılı oluyo