Vajinada ve idrar kanalında bi batma var sürekli . İdrarı yapsam da geçmiyor yürürken falan batıyor. Acı gibi bişey değil ama saatlerce çişimi tutmuşum da sancı yapıyormuş gibi. Altıma yapcakmışım gibi. Acaba bebeğin kafası mı aşağıda diye düşünüyorum. Çünkü ayakları bana göre sol üst karnımda hep yani sol göğsümün altında