Mhande ya ben açıkçası korunmayı düşünmüyorum zaten rahim kendini toparlamamışsa hamile kalamam , hamile kalırsam da demek ki toparlamış kendini diye düşünerek düşük kanaması bittikten sonra korunmayı düşünmüyorum ama emin olamadım bu kararımdan yaşayan bilen tecrübe eden varsa sorayım dedim