Tiiffany 22 mayıs sabahı sezeryan dogumum var. 3.sezeryan olacak. Tüpleri baglatıcam. Doktor geldiginde konuşuruz dedi. O yüzden o an bişey diyemedim. Baglatan var mı? İşlem nerden oluyor Rahimden miiii yoksa bebegin alındıgı yerden mi🙄
benaslindayohum Tiiffany yaş kaç? Bende bağlatmak istiyorum ama gençsin diye bağlamaz lar diyorlar daha 15 haftalığım o yüzden konuşmadım
funnymummy Tiiffany annem bundan 23 yıl önce 5. Çocuğunun doğumunda 32 yaşındayken devlet hastanesinde bağlatmıştı ablamda 2 yıl önce devlet hastanesinde 35 yaşında 3. Sezeryanında bağlattı
Betullthn Tiiffany Benim de 3. Sezaryanım olacak haziran sonu bende bağlatmayı düşünüyorum doktorum öneriyor 🙏 ama bağlatanların süreçleri nasıl merak etmiyor değilim
Tiiffany Aaa122 onu bilemiyorum ama sezeryan olduğum için sorun cıkarmazlar diye düşünüyorum. 2.doğumda sormuslardı çünkü baglayalım mi diye
benaslindayohum Tiiffany malesef özele yetecek paramız yok 🥺 fakülte takipliyim rahim ağzı yetmezliği riskim var ilk kızım prematüre doğdu diye bu sefer önlemli gidiyoruz, 27 yaşındayım bende 🤗
benaslindayohum Tiiffany yok bende eşimde istemiyoruz hatta kazayla hamile kaldım yoksa tek çocukta duracaktık 😁 her hafta doğumhanede serumlarla 8 hafta zor durdu, çok kötü ve benim için travmaydı hamileliğim 🥺 şimdi gene aynısını yaşamaktan bile korkuyorum 🤦♀️
asyasemin Bence her isteyene bağlarlar. Devlet yada özel yada yaş yada çocuk var yada yok sıkıntı olacağını sanmıyorum. Devletin canına minnet😁. Sadece eşinizin onayı olması gerekiyor diye biliyorum