taazeannee merhaba ben mide bulantisini doruklarda yasadim 13.haftaya dogru azalmisti simdi tekrar artmaya basldi boyle olan var mi
guzelanne01_ taazeannee 33 haftalığım Hala aynıyım bazen iyiyim bazen şiddetli istifa oluyor koku hasassiyeti oluyor
taazeannee guzelanne01_ oyy Allah yardimciniz olsun neyseki az kalmis saglikla kavusun insallah 13.haftadan sonra sadece geceleri tutmaya baslamisti insallah geri gelmez 🤲🏻