Zy53 nişanınız gelmiş. Nişan geldikten sonra bazısı Bikaç gün geçtikten sonra doğuruyor. Su gelmedikten sonra doktorda doğum İçin bekler. Benimde 36+4 bugün. Dün gece bir ağrı geldi aha dedim doğuruyom galiba. Şimdilik gelen giden yok. Sağlıkla kavuşmak nasip olsun inşallah hepimize.