Ceren1993 Kızlar oğlum 22 aylık doğum yapacağım zaman 2,5 yaşında olacak kistlerim var ilk doğumum sezeryan bunu normal doğum yapabiliyor muyum
mcya1 Ceren1993 benimde oğlum 2 yaşında 1.5 ay sonra doğumum var 2 yıl geçmesi gerek diyorlar ama çoğu doktor bu riski almıyor muhtemelen bu da sezaryen olacak benim
Tiiffany Ceren1993 Olur ama ssvd yapan doktor bulmak lazım. Özellerde yapan var. Devlet asla yanaşmıyor bende sormustum
AmirinAnnesi Ceren1993 hayır canim sezeryan oldukdan sonra normal doğum olmuyor artik gelicek çocuklarda sezeryan olucak
Ceren1993 mcya1 ya benim polikistik över ve zararsız kistim var 3 tane o yüzden normal doğum istiyorum
Tiiffany Ceren1993 bide o kistler için soğan suyu kürü denediniz mi? Ben o sayede kurtuldum ilaca ameliyata gerek kalmadı. Ama dogum sonrası içmeniz lazım
mcya1 Ceren1993 anladım canım ssvd yapan doktor bakman lazım dediğim gibi çoğu yanaşmıyor riskli diye
Tiiffany Ceren1993 yok canım devlet yanasmaz. 12 sene önce dogum yapmıstım. Devlete gittim normal istedim hiç bi sekilde yanaşmıyorlar. Son anda aksi bi durum olmazsa dogum ile ilgili. Ama özele sormustum kabul etmişlerdi ssvd