EceAydn zgeYcetrk ben sicak su torbasi koyuyorum arada 15-20 dakika. Hic bisey de olmadi doktorumda belin ve karnin haric koyabilirsin demisti. Sirtim cok agriyinca oraya da koyuyordum valla 😁
peloo zgeYcetrk benimde erkek 💙 ayaklarım çok üşüyor ben hep sıcak su torbası yapıorum sakıncalı hiç bilmiorum 😱😱 haftaya doktoruma gidicem sorucam çok merak ettim
Ssseval peloo ayak altında bütün damarlar var rahimde dahil bence koymayın panduf giyin kalın çorap giyin , giyaenizde tamamen ısınmıyo alışın bu duruma🤣🤣 ben alıştım artık
irem2409 bende bır ıkı kez falan koydum ayaklarıma sıcak su torbası. Doktorum karın bölgene gelmeyecek şekilde koyarsan sıkıntı olmaz demişti 🌸