Melissssa aynen canım bendede var 33 haftalık oldu 2 haftadır sol bacagımı atınca belimin sol tarafına bıcak saplanıyo gibi oluyo doktor bi ilaç verdi ama kullanmaya başlamadım 😫 sevemiyorum bi türlü ilaç kullanmayı ya bi yandanda 14 kilo aldım ağırlıktanda olabilir diyolar