Kızlar benim son adet 26 Mart sata göre 6.6 haftaliktim geçen hafta keseyi gördük bu hafta bebek ve kalp atışı için çağırmıştı doktorum karindan baktığında bebeği gördüğünü ama çok küçük olduğunu söyledi ritimlerinide gördüğünü söyledi ama duyamadık sonra vajinal bakalım dedi ordan baktığımızda sadece keseyi gördü ben ekrana baktığımda içinde birşey görmedim kendimi çok kastigim için olabileceğini söyledi 2 hafta sonra tekrar çağırdı başına daha önce gelen var mı doktorum adete göre haftası büyük olabilir ama bi hafta geriden geliyo normal dedi ama içime bi kuşku düştü moralim bozuldu nedense gittiğim yer özel bu arada cihazları da iyi 2 hafta nasıl beklicem bilmiyorum benim gibi olan var mı aranızda