Suzitosuzi Merhaba arkadaşlar. Dün karnıma çok fena ağrı girdi sol tarafa ve kasıklara. Ağladım acıdan o derece sanki içeriden biri kesiyormuş gibi. Üstüne kızım sürekli tekme attı oralara. Su ya da kan gelmediği için acile gitmedim önceki gün de kontrolümüz olmuştu doktor bebeğin pozisyonu seni çok rahatsız eder demişti. Başına gelen var mı? Aşağıda sürekli baskı ne zamana geçer pozisyonu değişince geçer mi?
Aminem Suzitosuzi bende 33 haftaligim oyle keskin agrilarim henuz başlamadi. Sadece geceleri cok rahatsiz oluyorum karnimdan uyumakta gucluk cekiyorum. Bel sirt agriyor. Ama bu agrilarin hep normal oldugu soyleniyor son zamanlar oldugu icin
Ezgi14 Suzitosuzi bas asagi olunca baya baski oluyoda vajinaya. Aksi bir durum yoktur bence. Bazen benm prenses hanim da cok acitiyor canımı:)
Suzitosuzi Aminem bende de var canım bel ağrısı uykusuzluk falan ama bu ağrı bambaşka bişeydi nedenini bilmiyorum 😌
Ebruuuu64164 Bende 32 haftalığım çok şükür ayrım Yok ama sürekli sağ elim uyuşuyor umarım normaldir 🙏
Ezgi14 Ebruuuu64164 benmde ellerim uyuusuyor bende 32+1 . dun doktora soyledim idrar testime bakti bir sorun cikmadi. Dogurunca gececekmis 😂😂