Gzdylcn Ertugrulum 37+1 günlük hamileyim 🙂 artık haraketlerim yavaşlamaya başladı bir an önce kavuşmak istiyorum bebeğime.. sizde durumlar nasıl 🙂
YamurKarabulut Bende 36+2 yim sabahları ellerimde yğzğmde hafif şişlik hissediyorum.. kalça ağrım çok fazla resmen topallıyorım 😂 bebek hareketleri hala fazla .. geceleri uyanmalara başladım ağrılara o kadar 😂
Ertugrulum YamurKarabulut hepsi normal diyorlar canim ama şişlik icin bol su ic ve tuzu azalt derim 🙂
KaderPolat YamurKarabulut bende de aynı durum söz konusu ama şu iki gündür bebek de hareketler kısıtlı sadece
YamurKarabulut Ertugrulum şişlik sabahları oluyor gğn içinde dağılıyor .. ödem YÖK çok şükür çünkü sıfır tuz ve en az 4 tl su tüketiyorum .. sabah olması da normal dedi doktorum gece hareketsiz kaldığım için oluyormus ...
Sinemm 37+3 uz çatı agrım çok oluyor adet ağrısı gibi ağrılar da çekiyorum onun dışında gribim🙁sabırsızlık hat safada normal için bekliyoruz bebeğim kanala da yerleşmeye başlamış 36 haftada bakalım ne zaman gelicek maksimum son 18🙂
Ertugrulum Sinemm insallah bebisten once iyilesirsin ya bol sivi ve c vitamini tuket birde istirahat bende hasta olmustum atlattım elhamdulillah
Ebru_krm_mrt 37+3 olduk bugün yerimden kalkamıyorum halsizim karın ağrım var adet olacak gibi aşağıya sancı vuruyo son 12 gün kaldı kavuşmaya
YamurKarabulut KaderPolat ben 36+2 yim şimdilik çok hareketli.. peki ne zaman hareketi kısıtlanmaya başladı
Aselseda Bnde 36 +1 bugun kntrole gittim hafif sanci cikti 2 santim de acilma var cok kasilmalarim oluyor erken gelir mi sizce 🙁 cok asagida dedi doktor
Ertugrulum Aselseda canm erken dogumdan cikmis artik zaten 37den sonra premature bile sayılmıyor yinede hayirlisi olsun gelisimini tamamlayip gelir insallah 🙂