Arkadaşlar merhaba ben hazırlık aşamasındayım indirim varken bakayım dedim yenidoğan için Primanın bu bezi uygun mu? Kullanan var mı ? İlk bez tercihi için doğru mu sizce ? Lütfen yardımcı olun hiç bir fikrim yok
Standart paket
Prima aktif bebek 1 numara 44 adet şuan 150 tl sizce nasıl ? Almalımıyım?
