Kızlar selam amniyon sıvısının bitmesi sebebiyle yarın doğuma giriyorum.Sat 24 ağustostu ilk ultrasona göre geç döllenme var 4 eylül son adet tarihi kabul edeceğiz dedik bugüne kadar da öyle dedik ancak son adet tarihini bugün yeniden eski ultrasonlara bakarak doktorum sat 27 ağustos olarak belirledi.yarın bu durumda 37+2 günlük olacak bebeğim bu haftada doğum yapanlar süreci nasıl geçirdiler küvöz ihtiyacı oldu mu?