Merhaba🌺
Hafta 40+1 Kızlar dün sabah hafif su geldi sonrasında azıcık nişan zaten kontrolüm vardı dün doktora gittik baktı bebeğe kafası çok aşağıda ultrasonla bile görmekte zorlandı suyu falan iyiydi açıklık kontrolü yaptı o esnada nişanım geldi dün akşam üzerine kadar falan başka su gelmesi falan olmadı. Akşam saat18-19 gibi hafif hafif bir iki saat aralıklarla özellikle ayağa kalkınca falan su geliyor anlıyorum doktoruma yazmadım çünkü belli sebeplerden ötürü öZele gidemem tıpta doktoruma takip edilmeliyim devlet olunca suni verip yatarak bekletiyorlar sancıyı yatarak sancı mı karşılanır? Dün doktorum su devam etmediği için yatırmadı ama şimdi gidersem yatırırlar diye korkuyorum zaten Salı gününe kadar komple su boşalması sancı olmazsa doktor yatıracak. Size sorum birden suyu komple değilde benim gibi sızıntı şeklinde gelenler doktorunuza haber verdiniz mi risk teşkil ediyor mu? Ve gelen suyun içinde sanki hala nişan parçaları varmış gibi sizde de öyle miydi? Çocuk gelmiyor iyice kafaya taktım suni işini çok korkuyorum korkum suni değil hastanemin doğumhanesi maalesef bir kez tecrübe ettim o yüzden son ana kadar evde kalmak istiyorum