Gunes17 benimde öyle hiç bizden ayrı kalmadı tamam dogcak olanda benim çocuğum ona oğlumda kardeşim oldu beni bıraktılar gibi bı travma oluşturmasını istemiyorum ilk dogumumda herkes kafasına göre girip çıktı saat falan hiç beklenmedi müdahale eden olmadı bide özel o kadar para veriyoruz sizinde söylediğiniz gibi odadan çıkarmam ama yanında da ayirmam yani