Merhaba kizlar 35+4 haftalik oldum dun gece ve sabah iç çamaşır ve pijamamda hafif ıslaklık vardi suyum mu diye tedirgin olup hastaneye gittim NST de az sancim çıktı hafif adet sancısı gibi ağrım var ve 1 cm acıklığım olmuş ebe eve gönderdi sancın artarsa gel dedi başına gelen var mi acaba doğum yakın mıdır