Kızlar bu sabah uyandığımda yataktan kalkacakken oturduğum esnasında sıvı bi akıntım oldu çamaşırım birazda pijamamın ağ kısmı ıslanmıştı. Kokusu vardı biraz yani kokusuz da değil. Progestan Fitil kullanıyorum onun kalıntıları sandım ama öyle midir bilmiyorum o genelde beyaz oluyor bu şeffaf. Devamı da olmadı su gelmiş olsa devamı gelir miydi veya anlar mıydım ?