Öncelikle bu güzel happy mom ailesine
@adm adminimize ve destek çıkan onca kendi dertleri arasında yinede açılan postlarda her tedirgin anneye moral vermeye çalışan tatlı annelerimize teşekkür ederim biz 16 Kasım gecesi saat 19:45 te spinal sezeryan ile dünyaya geldik dünyanın en güzel duygusuymuş Allah herkese nasip etsin evlat sahibi olmayı Şafi ismiyle şifalar versin rabbim herkese erken doğma sebebimiz gebelik zehirlenmesi son anda ortaya çıkan ve ölümle burun buruna olmamız Rabbime yaradanıma şükürler olsun ki bebeğim her ihtimale karşı küveze girdi onun iyiliği için sağlığı için beklemeye değecek kimseyi evlatla sınamasın rabbim hepinize teşekkür ediyorum kendinize çok dikkat edin belki yine birgün burda görüşürüz dualarım hepinizle Doğuma girmeden önce hepinize dualar ettim bol bol Sağlıcakla kalın ❤️🦋