symozdag Arkadaşlar 23 üne sezaryen günü verildi, şehir Hastanesi’nde sezaryen olanlar bilgilerinizi paylaşır mısınız? Kıyafet neyle gidilmesi gerek orda önlük mü giydiriyorlar, özel oda tutabiliyor muyuz vs
Suheyla2 symozdag ben henüz doğum yapmadım ama yakunlarım orada yaptı normal kıyafetünle gidiyorsun orada önlük giydiriliyor birde özel oda yok erkekler ziyaret saati haricinde kesinlikle giremiyor 1 refakatçı kalıyor yanında odalarda 100/90 twk kişilik yani özel oda gibi çift kişilik çook az her katta 2 tane perinatolojiden yeni taburcu oldum mesala orada hiç yoktu 2 kişilik oda
mervee67 symozdag Ben normal kıyafetimle gittim önlük giydirdiler, tek kişilik odada kaldım ameliyattan sonra
Suheyla2 symozdag evet bir aksilik olmazsa orda yapacağım mete beyün takiplisiyim ben 32+2deyiz erken doğum riskim var tüm detaylara hakim kendisi o yüzden hastane yada doktor değiştirmem ve memnunumda ama benimki 3üncü doğum diğer 2si normal oldu
Miniminiben Bende Bülent Bey’in takiplisiyim sezeryan olma ihtimali var , 15 temmuzdan daha çok öneriyorlar orayı insalmah iyidir