adatuna Merhaba herkese, Koru Hastanesi Çukurambar’da Bircan Hoca ile ilerliyorduk ancak bu ay hastaneden ayrılıyormuş. Aynı hastanede başka hocaya gidip memnun kalan var mı acab?
1aysenurrr adatuna İpek hocaya geçiş yaptım ben dün muayene oldum görüştüm.İşinde çok ilgili titiz duruyor herkes de çok memnunmuş düşünürsen eğer bir araştır istersen☺️
Serranur95 adatuna Ben Özgür Kan a gidiyorum ilk gebeliğimde de çok memnun kaldım şimdi ikinci gebeliğim yine Özgür hocama gidiyorum çok ilgili her an yazdığınızda size geri dönüş yapabilen sorularınızı Detaylı cevap alacağınız birisi Özgür hocanın odasından çıkınca terapiden çıkmış hissi oluyor çok güler yüzlü işinde de çok iyi tavsiye ederim
Bahardkk Koru hastanesine bağlı kliniği var operatör doktor Çiğdem Güler ve Aşkın Güler karı koca çalışıyorlar ilgililer bayağı. Tavsiye ederim ilk hamileliğimde gitmiştim yerleri hastaneye çok yakın bi plaza içinde 😊 taurus avm ye doğru yol üzerinde
adatuna tubiii11 başka macera aramadan ayşegüle devam ediyorum o zaman :) ilk kez gittin ya baştan dinledi mi seni nasıldı
Ervaduru tubiii11 ayzegül hn ın muayeneleri nasıl acaba uzun sürüyor kilo boy tam soykuyor mu muayene uzun sürüyor mu
tubiii11 adatuna evet dinledi extra bi sorunum vardı onuda anlattım sessiz sakin güler yüzlü biri gitmelisin bence de 😊
adatuna tubiii11 doğumda da inşallah böyle rahat sakin geçer yine haber verirsen çok mutlu olurum benim de ilk gebeliğim biraz tecrübesizim doktor hastane konusunda da :)
tubiii11 adatuna benim de ilk hamileliğim anlıyorum seni ve doğumuma bir ay kaldı, tüm süreçten haber ederim seni 😊