Sevgilv 6+2 duyduk kalp atışını ama bir hafta sonra ki gebelik rutinleri kontrolümde kalp atışını duyamadık bir doktor hemen kürtaj dedi bir başkası bir hafta daha bekleyelim dedi nasıl geçecek bu süreç Allahım sen can verdin yine can ver🙏🏻😔
Semilk05 Sevgilv 6. Haftada bebek vardı kalp atışı için 7. Hafta dedi doktorum ve duymuştuk stres yapma bekle bişet yoktur kafa karıştıran doktorlar çok oluyor ya
Suheyla2 Sevgilv kuzum stres yapma 8 haftaya kadar kalp atışı duymamak çok normal hatta karın bölgesi yağlı insanlar 8 9 haftada bile vajinal muayene ile duyabiliyor ve 8 haftaya kadar kalp atışı düzensüz oluyor bebeklerin
Nuraaa Sevgilv ben ilk gebelıgımde dırekt ozele gıtmıstım her sey de yolundaydı bu dega acıkcası cok pahalanmıs dıye dedım ılk uc dort ay devlet kontrolunde olayım sızın gıbı aynen 6 haftalık gıttım doktor bebegı goremedı kalp atısı duyamadı kurtaj falan dedı Ben cok stress yapan bırıyım dırekt ozele gıttım doktor kalp atısı duyamadıhını ama bebek gozukuyor dedı doktora alttan muayene ıstedıgımı dedm Dınledı ve kalbını de duyduk cok sukur testlerım de ıyı cıktı bu aya yenıden randevum var gıdecegım ın se Allah Mumkunse ozele gıt gerekırse alttan muayene ol kurtaja ne cabuk karar verıyor bunlar anlamıyorum
Freckles Rabbim hayırlısını nasip eylesin inşallah canım benim, umarım bir sıkıntı yoktur haftaya net duyarsın. Çok stres yaptırıyorsa sana başka bir doktora da danışabilirsin mutlaka. Allah yardımcın olsun 🙏
Sevgilv Freckles çok teşekkür ediyorum Allah razı olsun sizden stres mi günlerdir yerde miyim göktemiyim belli değil Allahım sana sığındım sana sen can verdin yine sen can ver diyorum başka da hiçbir şeye gücüm yetmez 🙏🏻😔
Sevgilv Semilk05 Evet haklısınız ah gerçek doktor var mı ki artık Allah iyisine denk getirsin biz 6+2 duyduk herşey yolundaydı, ama gelişimi 8 haftalık olması gerekiyordu 7 haftalık görünüyordu yapılan ölçümlerinde ve en mühimi kalp atışını duymadıklarını söylediler 😔
Sevgilv Suheyla2 çoook çok sağolun Allah razı olsun sizden ne geçiyorsa gönlünüzden Rabbim nasip etsin size🙏🏻
Sevgilv Nuraaa maaşallah çok sevindim çok Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşaallah umarım benim de yavrum hikayem böyle bir mutlulukla sonuçlanır ve hayırlısıyla devam eder🙏🏻