Gebeanne45 valla ben de de gece dönmeleri çok sıkıntılı bi de kalçama iğneler batıyor,gece uyuyamıyorum hem heycan hem bebeğin hareketleri hem tuvalet 🤣 iyice düzen gitti valla,belki de böyle daha iyi uykusuzluğa alıştırma yapıyoruz 🙈 ben de geçen hafta gitmiştim 2.530gram dedi küçük mü olcak bebişim hiç bilmiyorum doktor iyi dedi ama