ggulcinaliyevaa 2 saat önce aniden 5 dkda bir giren sancım başladı. Her sanci girdiğinde karnım taş oluyor+ sıcak basıyor . İlk hamileliğim. Yalanci sancılar mı acaba?doktorum 22 Mayısa Gün vermişti. Sizce pazartesini beklemelimiyim?
Rabis0446 ggulcinaliyevaa canım doğum sancısı sık aralıklarla ve şiddeti artarak olur devam ederse git bence
_peritozu ggulcinaliyevaa 2 saat uzun bir süre yalancı sancının dinlenince yarım saat içinde gececeğini söylemişti doktorum, doktorunuzu arayın ne olur ne olmaz 😊
ggulcinaliyevaa şimdilik beklemeyi tercih ediyorum, şiddetlenirse giderim. Ama yalanci ve ya gerçek olduğuna karar verememistim. Tecrubem yok