Bende 1 haftadır çekiyorum bu ağrıyı 19 haftaligiz ilkinde yaşamadım bunda yaşayınca korktum bende bebek de aşırı hareketli ilki de erken doğum aha dedim erkenden birseyler olacak diye ama yorumları okuyunca rahatladım demekki olabiliyormuş uzaninca geçiyor ayakta 5 dakka dursam başlıyor bebeğim de var peşine gidince hiç dinmiyor agrisi gece yatarken yastıkla bile çok zor bi zamn sonra geçiyor