
Kızlar mochi’nin bu gogus pompası hakkinda iyi kötü bilgisi olan yada kullanan var mı?
Manuel gibi ama Manuel de değil bir kere sıkıp birakiyormussun kendi kendine sagiyormus çok güzel yorumlar var ama bilemedim ilk bebegim henüz hamileyim küçük bir makine arıyordum elektrikliler çok kaba ve pahalı bunu alsam mı hemde anneler günü indiriminde 210 TL ne diyorsunuz? İse yarar mı?