Semilk05 Omermomm_ yedek de var ama daha kullanmadım bu zamana kadar uni baby kullandım ama parfümsüz olanı kokusu çok yok onunda
Ozoooo Omermomm_ ben kullandım ama bebeğim baya hassas ağır kokuyordu güzeldi ama bebeğim hassas olduğu işin alerji oldu şimdi üni baby kullanıyorum kokusu çok güzel
bademli_puding Omermomm_ ben granül sabun kullandım dalinin yumuşatıcısını kullanıyorum kokusuu misss her dolabı açtığımda o koku yüzüme vuruyor 🥰
bitterciko Omermomm_ ilk çocuğumda onu kullandım şimdi 2. İçinde aldım . Normalde çok alerjenik ama dalin hiç alerji yapmadı
BE2701_- Omermomm_ ben daha geçen yıkadım kıyafetleri okadar güzel kokuyoki haala oğlumun dolabı mis gibi kokuyor.
Elatalay Omermomm_ canım ben sabun tozu kullaniyorum dalinin yumusaticisini kullaniyodum.simdi de dalinin sabun tozunu aldm mukemmel
BE2701_- Omermomm_ bende yavaştan yıkamaya başla çünkü ilerleyen günlerde çok zor oluyor ben öldüm bir hafta belimin ağrisindan.
catandgirlmom Omermomm_ ben çok araştırmadan markette dalin görünce almış bulunup kullandım.. baya yoğun kokuyor, coşu kıyafeti dalinle yıkandı yumuşatıcısınıda dalin almıştım koku bazen rahatsız ediyor beni zaten kokulara hassasım 🥲