balci1 Hamilelikte saçların ve cildin güzelleştiğini söyler herkes bende tam tersi cilt sorunları ve saç kuruması oldu. Var mı benimle aynı durumu yaşayan? Nasıl başa çıkıyorsunuz önerileriniz var mı?
Flowers88 balci1 valla kuzum erkek bebişe hamileyim normalde herkes der ya işte cildin güzelleşir vs yok anacım sivilce içinde yüzüm normal yıkamaya devam ediyorum ekstra bişey yapmıyorum
balci1 Flowers88 benim de erkek herkes ısrarla kız olabilir mi diyor saçma saçma 😅 önceden cildi tertemiz olan bir insandım anlayamadım gitti
Badenbamqmq Al benden de o kadar erkek bebek güzelleştirir derler ben tam tersi çok çirkinleştim sivilce doldu yüzüm saçlar kurudu canlılığını yitirdi inşallah düzelir bu durum