dilay_06 gakkoyengee ben 6 ay oturdum kirada sonra kendi evimizi aldığımızı ve çıkacağımızı söyledik tamam dediler çıktık bitti
Beyza44 gakkoyengee kanunen istemek gibi bi hakkı var bir yıllık sözleşme imzaladiysaniz oturmadiginiz aylarında kirasını isteyecektir zarara girdiği için umarım insaflidir da istemez
gakkoyengee dilay_06 sözleşme imzalanıyor ya ondan dolayı geri kalan kiraları isteme hakkı var mı ev sahibinin benim 2 ay olucak maksimum ya da 3
gakkoyengee Mavii- bende bunu merak ettim peki her koşulda mı isteme hakkı var yoksa bazı sebeplerden istemeyebilir mi ?
gakkoyengee Beyza44 bende bunu merak ettim peki her koşulda mı isteme hakkı var yoksa bazı sebeplerden istemeyebilir mi ?
Beyza44 gakkoyengee ölüm olmadığı takdirde her koşulda isteyebilir çünkü bi kontrat imzaliyorsunuz ve o da size güveniyor o çıkarmadığı takdirde yasalar ondan yana olacaktır
Mavii- gakkoyengee Yani onun insiyatifine kalmış. Eğer siz kendi rızanız dışında onun isteğiyle çıkıyorsanız veya çıkmak zorunda bırakılıyorsanız. Bunu kanıtlayacak delil ve şahitleriniz varsa bu durumda siz haklı oluyorsunuz isteyemez.
__mom1 Eğer sen boşalttığında yeni kiracı girerse isteyemez. Yada sen yerine birini bulursan. Ev boş kalırsa mahkemeye verip isteyebilir ama o işle de uğraşır mı bilmem.
gakkoyengee __mom1 mahkemeye kadar gider yani normal isteyemez zor yani istemesi uğraştırıcı hiç bilmiyorum bu konuları