kızlar selam, biliyorum biraz evhamlı görünebilirim ama dün akşam sağ kasığımda sancı vardı ilk kez böyle bi sancı yaşadım ayağımı uzatıp dinlenince geçti ama dünden beri içim rahat değil iki haftadır da kontrole gitmemiştim daha bir hafta var gitmeme, şimdi devlet hastanesi aciline gitsem sancım vardı diye ultrasonla bi kontrol etsem bebeğimi:( 15+5 haftalık hamileyim bu arada, riskli bi gebelik yaşamıyorum aslında ama dünkü sancı korkuttu beni:(