beyzacmvrc hem sık sık msj attım sordum sürekli çünkü hep oyaliyorlardi kargoda veriyoruz gelir bilmem ne.hem de şikayet edicem sizi falan diye bir sürü laf söyledim. Hakkımı helal etmiyorum falan dedim ama dolandırıcıya hak etki edeceğini sanmıyorum 😂 şikayet noktasinda tedirgin oluyorlar.
Parayı da iki kere gönderdiler beceriksizler 8-10 saat arayla. Sonra birini geri yolladım iki kere gondermissiniz hakkınız bende kalmasın diye. O msjdan sonra engeli yedim sonunda😄