Canan-02 benim üçuncu çocuğum kendi sancimla erken doğdu üstelik hiçbir dikişim flan yok. Ama ekstra yaptığım bişey yoktu çünkü benim iki tane daha oğlum var evde onlar sayesinde bol merdiven indim çıktım, yürüyüş yaptım, peşlerinden kostüm, hiç oturmadim. O yüzden acilmam oldu sancim da vardı erken doğdu. Hatta benim 27 haftadan beri sancim açılmam vardı ama serumla igneyle anca 36 ya kdar dayanabildi bebeğim. Ultrason da 35 çıkıyor benm bildiğim 36 haftalık işte.