Sinem1925 33+1 deyiz kızlar karnım alt kisminda bir sertleşme ve tuvalete çıkma hissi aşırı baskı yapıyor bu dönemde olup bu durumu yaşayan var mı sürekli tuvalete çıkmak istiyor gibiyim sanki tutamayacak gibi oluyorum sonra geri kaçıyor bebek baskı yaptıkça
bademli_puding Sinem1925 bende de oluyorda sertleşme falan o normal dedi doktorum ama bildiğim kadarıyla doğuma yakın o tuvaletin varmış hissi olur bi doktoruna danış istersen
Gunes17 Sinem1925 benimde bebeğim o şekilde doktoruma çarşamba günü sorduğumda normal bu haftalarda dedi hemen hemen aynı zamanlardayız
Sinem1925 Gunes17 benimde pazartesi nst hiç girmedim siz girdiniz mi bu haftalarda baslatiyorlarmis sanırım