tubimom Syma_07 ben bilmediğim yerden almıyorum pek genelde hep lcw yada ebebek oturduğum şehirde ve ek kıyafeti satan iyi yerlerde var bide oralardan alırım
Humeyraeslem1 Syma_07 ben aldım tulum ve takım almıştım güzel çıktılar bir sorun yaşamadım ama ben instagram dan sipariş vermistim
Syma_07 tubimom bende genelde oralardan alıyorum ama eşofman takımı beğendim çok hoşuma gitti guvenemedim
tubimom Syma_07 benimki ağustosun ortasına denk gelecek doğum ne alsam bilmiyorum kısa kollu alsam giyebilir mi yazlık gerekir mi kızım Haziran’da oldu giymişti o ama bu çok yeni olacak
tubimom Syma_07 bende hep uzun alıyorum da gerekmez dimi ya üşür onlar bir aya zaten sonbahar geliyor boşuna da almak istemiyorum herşey pahalı zaten
Aysegulgnc Syma_07 Peki bende bisey sorucam benimki bi aksilik olmazsa Kasım sonu gibi doğacak ben hep uzun kollu iç Zıbın mi alayım yada hem uzun hem yarım kollumu alayım napayım ben
Syma_07 tubimom valla ben almadım uzun kollu aldım temmuzun sonu doğumum sıcak olursa baddaniye ortmem bebekler sürekli uyuyup uyanır kısa kollu giyilmez bence zaten çok kalın değil yenidoganlar
Humeyraeslem1 Syma_07 2 3 ay oldu yazacaktım yarım kaldı bende eşofman takımlarını beğeniyorum kırmızı bir takım vardı galiba o aklımda kalmış
Elisaserena Syma_07 Bunlari ve daha bi çok kızımın ihtiyacını bu sayfadan aldim kumaşi gayet güzel kaliteli 🤍
usenmedimyaptimbirvelet Syma_07 bende bunun hakkında post açtım kimsede cevap vermedi bir cesaretle sipariş verdim güzel kaliteli geldi
Syma_07 usenmedimyaptimbirvelet bende kararsız kalmıştım bı eşofman takımı beğendim oğluşum için sanirm alıcam