Merhaba kızlar sonunda bende doğurdum biraz uzun olabilir doğum hikayem 🥹
17 nisan sabah saat 5 te hastaneye gittik
Çok heycanlıydım spinal sezeryan olacaktım belden uyuşturmalı ama ben son zamanlarda kayınvalidem yüzünden çok stresliydim o konuya hiç girmicem yoksa çıkılmaz hakkımı helal etmiyorum gerginlik ve stres de olduğu için biraz korkuyordum herşey gayet normaldi saat 8 de gelip aldılar beni ameliyathaneye indik çok fazla heyecanlandım ve ameliyathane de soğuk ellerimi bağladılar o sıra bana bi titreme geldi atak geçiriyormuşum kalp atışım çok hızlanmış bende hep bebeğimi bana gösterin diyordum yukardan uyanık olmak istiyorum bende öyle bir heyecan vardı ki doktorum sağolsun beni sakinleştirmeye çalıştı ama ne fayda 🤦♀️ çocuğu sana göstersem kalbin durucak heycandan en iyisi seni bayıltalım dedi bende gocam lütfen biraz sakinleşeyim bekleyin dedim yok ben sakinleşmiyorum daha da kötüye gidiyorum bi baktım saate saat 08:03 bana bi uyku geldi beni bayıltmış gözümü açtığımda ameliyathanedeydım daha çıkardılar odaya hemen kendime geldim zaten kızımın ağlama sesini duyunca ağlamaya başladım 🥹 basıl güzel bir duygu nasıl güzel kokuyorlar anlatamam rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏 hemen emzirdim sarıldım kokladım çok güzel duygular ❤️
Sezeryan sonrası size verebileceğim tavsiye 1 gün önceden duş alıp gidin gecesine almayın ben üşüttüm hasta. Oldum ağır geçirdim
Sezeryan sornası yürüme biraz zor olsa da yürüdükçe iyileşiyor insan dayananın
Keşke genel anestesi olmasaydı ama nasip böyleymiş kızım ultrasonda 4 kiloydu
3500 doğdu sorularınız varsa cevaplayabilriim kısa kesmeye çalıştım🥰