Binnurr1 Bi tane 10 lu hastane çıkışı aldım 4 tane 5 li takım aldım, 0-3 ay arası sıfır, uzun, kısa çıt çıt zıbın aldım 6-7 tane, 0-3 ay tulum aldım iki tane, geriye kalanlarda 3-6 ay ve 6-9 ay tercih ettim çabuk büyüyor diyor herkes ihtiyaç olursa yeni doğan ekleme yaparım diye düşündüm