Son1434 Merhaba anneler ben 16 haftaydayım sanki bu haftalar hamile gibi hissetmiyorum belirtiler bıçak gibi kesildi bu durumu yaşayan annelerimiz varsa konuşmak isterim
27ozlem Son1434 canım çok normal keyfini çıkar 2. trimester en güzel dönemdir son trimesterde zaten zorlukları yaşayacaksın güzel günlerin tadını çıkar şuanda 😇😅
Shf Son1434 ayy sağ elin başımaaa. Çok sevindim gerçekten geçiyormuu😭😭ben nidr bulantısından ölücem. Sizde oldu mu nasıl geçti
27ozlem Son1434 günler geçmiyor gibi geliyor ama dönüp bakınca geçtiğini anlıyorsun benim için 20li haftalar hayal gibiydi şimdi 33 oldum ama tabi son haftalar daha da geçmez oldu 😅